Det där med att skapa själv…

Det finns så mycket vacker inredning därute och man har faktiskt inte plånbok till allt! Jag är väl som många andra som älskar att skapa och grejja och då brukar jag ändå försöka göra liknande saker till mitt hem med egna händer och få lite av den där känslan hemma. Innan har jag försökt mig på att göra både Pilaster från Källemo, Nest från Karl Andersson & Söner och Tree från Swedese. Alla ganska dyra saker, men väl värda om man har pengarna till att köpa dem. Annars är det bara att granska, åka till bygghandeln och göra sin egna lilla version av grejjerna! Bl a så blev min "Pilaster" lite mindre, med färre hyllor för att anpassa sin plats. Min version av Tree blev mycket mindre och så slänge jag in en lampa bakom. Självklart blir det aldrig perfekt, det blir lite som det blir, men man har åtminstonde försökt. Dessutom så har det utlöst något inom mig som har kommit underfund med att jag vill bli Möbelsnickare, en utbildning som är planerad i höst för min del.

Senast nu så gav jag mig på att göra min version av Light House från Zero. Större väggar och mindre tak, och satte verkligen huvudbry på många=).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0