Evening

Jag älskar film, precis efter Inredning så är det mitt största Intresse. Jag är en riktig mysis som älskar att leva mig in i filmen värld och verkligen fastna. Men tyvärr görs det ju alldeles för många filmer som inte ens är värda att se. Vissa filmer dock..sitter kvar i bröstet en lång stund efteråt och det behöver inte ens betyda att filmen var ett masterpiece eller ens kanske faktiskt riktigt bra. Men vissa filmer har nån dold känsla i sig som kommer över precis när filmen är slut. Älskar dessa filmer som får en att känna vissa känslor inom sig och man kan faktiskt inte sluta tänka på den. En sådan film är Evening. Den är inte superbra, men har allt de där, vacker, sorglig, romantisk, och överjävlig. Fast ändå känns det som om det är nåt som fattas hela tiden. Men känslan fanns där…se den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0