Gamla Köksluckor

Ja alla är vi inte rika och bara kan köpa allt man önskar, men det är ändå en massa saker som man vill ha ändå. Det är la typiskt. Jag är en ganska mycket "gör det själv" människa och allt som är gratis är det bästa. Man kan alltid återanvända massor med saker. Då jag köpte 4 meter snyggt ylletyg för ett tag sedan för att jag skulle klä om våra köksstolar så blev det lite tyg över. Vilket jag sydde kuddar till soffan med. Dessutom även efter allt detta så fanns tyg över och jag funderade på vad jag skulle hitta på med det. Jag har varit lite småsugen på en pall vid soffan ett tag och när vi nu håller på och byter köksluckor så tänkte jag att jag kunde återanvända de gamla luckorna, då de är ganska stabila. Så jag satte igång och påtade och byggde mig en pall i veckan som var. Benen är kvar att fixa men detta är den pall som blev. Stor och stadig. Vet ni vad det mest komiska är? Jag har fortfarande kvar lite tyg så det blir nog en kudde till;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0