Helena Berggren

När jag hade min förra blogg, så skrev jag om Helena Berggren, och när jag idag fick ett mail från henne, så kom jag ju på att "herregud" jag har ju glömt att skriva om henne på denna blogg, då många av er kanske inte följt med mig i flytten från den andra bloggen.

Helena jobbar med plexiglas och gör vackra små bokstäver och jag har själv en bokstav från henne hemma. Jättefina verkligen och de finns även i silver. Läs mer om henne och hennes design på hennes sida, där du även själv kan köpa en bokstav. Det finns även symboler om man vill ha mer på sitt halsband. Hon ha rnu en nyöppnad ateljé på Norrbackagatan i Vasastan i Stockholm, och i jul har hon extra julöppet, så ta en sväng förbi och titta in hennes sortiment.

Pris: fr. 130:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0