Julmarknad & Dörrkrans

Idag vart det en söt liten Julmarknad där vi bor så jag ock min sambo gick bort och tittade lite. Det var inte stort, men det hade de man kan tänkas behöva till julen. Glögg, pepparkakor, kransar och godis. Dock så är vi sånna kort-människor och har aldrig kontanter så vi fick inte med oss nåt hem. Fast en strut med godis hade ju inte suttit fel:). Nåväl idag lägger jag in en bild på min snabbt ihophafsade krans. Jag ville inte vara så noga, tycker inte om när det är alldeles för prydligt gjort, det ska ju vara lite charm över det och jag tycker det ska synas att man gjort den själv. Får se vad vi hittar på imorgon för pyntigt:).

Imorgon: Pakethjärtan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0