Kuddar av tyg från A+I

Okej, kommer ni ihåg de vackra ryska tyget som kom från A+I design? Som jag skrev om för ett tag sedan? Nu har jag tagit mig i kragen och sytt 2 par kuddar av den gröna. Väldigt fin grön och på gränsen till den ultimata gröna nyansen för de kuddarna som jag tänkte. Här har ni en av dem och jag älskar att ha symaskin ibland. En meter räcker för 2 kuddar och så finns även lite tyg kvar sedan till vad man vill, funderar på ännu en dyna till vårt kontor sedan och faktiskt också bryter av i grönt. Hela vårt hus går i vitt, svart och grått, men man ska ha brytfärger tycker jag, inte för mycket, men någon detalj, och för min del är grönt den tjusigaste;).

Kolla in A+I design´s tyger du med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0