Nu börjar det…

Jaha mina kära vänner, nu börjar det. Idag var jag och min sambo inne i stan för att börja Julracet, men glitter, dekorationer och framförallt Julklappar. Och så mycket folk det var idag så började man ju tro att ingen jobbade i hela stan! Jisses vad folk! Givetvis blev det ju en sväng på Ikea, och blev lagom lycklig när de hade de största blockljusen för bara 9:- styck! Sånt är alltid lycka för mig. Så man handlade upp sig till den mån man fick (max 4 per person), och när jag kom hem så kunde jag ju inte låta bli att riva i allt julpynt man hade här hemma, och så var det ju kört. Jag kände ju att det bara var tvunget att börja pynta nu. Och att man har kakelugn som sprakar och att det är så mörkt ute nu gör det ju inte heller mindre intressant:). Så i några timmar har jag pyntat ljusfatet ovan (dont mind the tvsladd), trätt pärlor, slagit in 2 julklappar, och nu tänkte jag göra paketdekorationer. I år blir det gammaldags nisch på alla paketen med sigill och allt som kommer till. Förra året var det glammiga paket;). Detta året: Gammaldags jul!

Förmodligen kommer det komma upp bild varje dag om jag har varit igång med å pyssla här framöver.

Imorgon: Julgranspynt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0