Portionsförpackningar

Jag gillar Te, och brukar snöa in på de flesta sorter. Både löste och påsar. Den bekväma personen i mig brukar föredra påsar, för då slipper man böket och dessutom slipper man tesmulorna som gärna sprider sig i koppen. Om man nu ska komma till saken så brukar jag även använda antingen socker eller honung, mestadels honung, men socker får duga när man inte har honung hemma. Nog snurrat om det.

Det är ganska trendigt just nu med portionsbiat i USA av Honung, hårda honungsbitar som man lägger i koppen och sakta låter den smälta i värmen. Ganska rolig idé tycker jag, men en aning dyrare än man kanske vill betala dock. För dem som gillar att piffa till det lite, så finns dessa att köpa i 20 pack hos TeHuset Java.

Pris: 99:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0