PRC

Möbler som hänger från taket är ju varje kvinnas och mans städ-dröm. Fritt golv är ju få förunnat. Jag tycker nog att den hänrliga ringen PRC från Zedset är en himla härlig idé, men jag blir ju livrädd när jag tänker på vad tusan man ska ha för specialanordning i taket för att orka hålla mig uppe i den, speciellt med tanke på att det är en tak-gungstol. Någon mer än jag som ser sig själv nere i källaren?

Hur som haver, den är läcker iallafall och det är ju det viktiga, eller? Den sägs ska kunna få en att slappna av och man kan sitta i den och arbeta, ungefär som en hård hängmatta.

PRC (Personal Rocking Computer) finns att köpa hos PID.

Pris: 30.290:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0