Well, i promised..

Jaha mina vänner, nu har jag lyckats använda H2Omoppen och jag måste säga att det var lite roligt faktistkt! Om den rengör som en mirakelmaskin, nej inte så värst, det enda som faktiskt är himla bra med den är att den är smidig! Man häller bara i lite vatten, pluggar i kontakten (som förövrigt har en himla lång sladd), och sen kan man köra! Det ångar lite grann tillofrån och sen är det bar att dra den över golvet. Envist smuts löser den inte upp vad jag kan tycka, men jag gillar den för:

1. Man slipper släpa fram en hink

2. Man slipper släpa fram rengöringsmedel

3. Man slipper hälla upp en massa vatten och blanda med rengöringsmedlet

4. Man slipper doppa och skura, doppa och skura, krama ur och skura….ja ni fattar poängen

5. Man slipper dra runt smutsen i rummet

6. Man slipper hälla ur ett spann med riktigt vidrigt vatten efteråt. Dessutom är det ingen gammal mopp som står och luktar.

Så visst, den utför inga mirakel, men att slipp allt det ovan gör den till MIN mirakelmaskin. Det enda man behöver göra är att ta bort moppduken och slänga in den i tvättmaskinen. Vattnet i maskinen försvinner under moppning och sen är det bara att ställa undan maskinen *Aaah* Ungefär som en dammsugare fast den moppar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0