Det här med de olika könens dreggelobjekt

Min karl han tycker mest att jag är knasig, de möblerna jag gillar ser ju ut att komma yttre rymden tycker han. Han litar dock på mig att jag kan få något snyggt gjort med dem om jag hade alla pengar i världen och hade ett enorm hus där allt skulle få sin egna lilla hörna. Han förstår sig inte på det där med hypermodern prisbelönt design, han tycker att det är löjligt dyrt och ser lite konstigt ut. Jag finner inget vackrare jag. Denna lilla komiska disskussion slutade med att han drog upp det som för han är samma känsla som jag har med möbler, hans ljudfetish. Högtalare i alla dess modeller och utföranden. Mitt i allt prat om hur dyra mina möbler är slänger han fram en bild på ett par högtalare som kostar 1.4 mille (!!) och ler glatt. Sånna HÄR vill jag ha, säger han…Varpå jag säger :- Jahadu hjärtat, tur var väl att de var snygga iallafall:)

Gott Nytt år på er alla Besökare. Hoppas ni haft en underbar början på året!

Ps. Högtalarna finns hos HiFiHuset för er som också har ljudfetish fast kanske lite mer stålars på banken;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0