Naturmaterial

Jag och min vän Hanna var ute och plockade sten när jag var hos henne senast. Jag hittade många fina, men jag hade ingen aning om vad jag skulle ha dem till. Men man får ju passa på medans man hittar. Häromkring finns inga stenar i den storleken att plocka. Får väl säga det att de stenarna ligger under jord istället;). Jag hade många blockljus på lager och även vanliga och kände att jag bör kanske sätta igång och elda upp några så man får lite plats i ljuslådan;). Så stenarna fick pryda ett fat som jag hade sen innan så man kan ha de som en utgångspunkt för alla de ljus som ska eldas upp. Nu är jag dock en bit på vägen;) Nästan så pass att det börjar bli dax att köpa nya ljus. Jag har bara röda blockljus kvar, och det är ju tyvärr inte dax för det riktigt än. Men ÅH vad jag vill pynta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0