Skogens guld

Okej, mina vänner. Det tog några dar och det blev ingen belysning. Har inte komit iväg för att köpa några lampor ännu. Det har varit en liten julpysselvecka och jag har städat mest känns det som de senaste dagarna. Jag älskar ju material från skogen och nu kan jag ju dra in massor med mossa, kottar och grankvistar vilket är underbart med julen. Jag slänger in en bild på ett kanske inte så vackert, men faktiskt väldigt juligt ljusfat med massor av mossa och kottar. Försökte dra med mig sambon ut på en skogspromenad här bakom tomten, för några dagar sedan. Det slutade med att han blev uttråkad av allt mitt plockande och genade hem ganska snabbt igen;). När min farmor gick bort och vi gick igenom alla hennes saler så hittade jag hur mycket ljus som helst, som jag givetvis gärna ville ha då jag är en riktig ljusnörd. Givetvis fanns de massor med röda ljus som jag nu eldar upp i mossfatet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0