Är ni också inne i Apple hysterin?







Ja, det är verklien många därute som är helt sålda på Apples produkter, jag är inte förvånad, för de är estetiskt lockande i de flesta fall. Nuförtiden är det normalt att varenda familj äger en iPad, och visst kan jag säga att jag har varit sugen på att köpa en också, men igentlligen känns det ganska onödigt, jag har ju redan en laptop och en stationär, varför skulle jag behöva en surfplatta? iPoden är inte direkt något jag har varit intresserad av, då priserna ligger på en hel del mer än en vanlig MP3 spelare, vilket iPoden faktiskt också är, man har dem för att lyssna på musik. Punkt.

iPhonen kännde jag att det var för mycket pengar, men genom mitt jobb blev möjligheten större att få testa den, och trots att jag aldrig varit särskilt intresserad äger jag ju nu en sådan, och givetvis blev det en vit. Och jag är faktistk beroende av den, man skäms nästan och säga det men så är det.

Hur som haver skulle jag inte prata om Apple igentligen utan vad det är som gäller till sin iPhone på markanden just nu, och det är en härligt vacker produkt från Twelve South, som heter Book Book.

Många har säkert hört talas om den, oh den har ju funnits några månader, men säljer fortfarande som smör. Jag själv kunde ju inte hålla mig längre och är också en ägare av en sådan nu.

Detta är verkligen innegrejjen om du ska skydda din telefon nu, och man kan även ha sina pengar och kreditkort i den. Kan inte bli smartare.

Man kan hitta den hos Iphonebutiken.se bland annat

Pris: ca 600:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0