Bolon´s underbara golv

Åh vad jag blir sugen när jag ser dessa golv från Bolon. Vi har ju ett gammalt trägolv i vårt vardagsrum som har fått vara kvar sen huset byggdes. Visst vill man inte ta bort det heller pga av åldern. Men de ser så fruktansvärt hemskt och repigt ut och jag blir galen varje gång jag ser det. Inte bra för mina nerver. Men att slänga in ett sånt här golv skulle väl vara okej, snälla söta sambon? *blink* Kan man ju bara slänga över och ändå behålla det gamla om man vill ha tillbaka det sen. Orkar ju inte slipa. Golven finns för närvarande bara att köpa hos Stockholm Kvadratmeter, men om du ber din lokala golvförsäljare så kan han nog ta hem golvet åt dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0