Maffiga tavlor!

Kommer ni ihåg inlägget jag skrev om Centrepiece för ett tag sedan. De är ju ett ganska nystartat företag som jag tycker har enormt roliga, annorlunda och vackra saker i sitt sortiment. Jag visade senast upp ett par kuddar men jag måste ju slå ett extra slag för deras vackra tavlor! En tavla som jag blev extra förtjust i finns hos dem och har på något sätt fått mig på fall. Det är en tavla som har en utsedd plats här hemma! Det är den översta av bilderna.

En sådan tavla i storlek 70x100 kostar 1.695:- i butik om intresse finns och du kan ju givetvis kontakta dem på deras sida med egna önskemål och dyl för att då precis den tavla som du själv önskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0